تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
۰
کد مطلب : ۱۷۸۳۳

مداحان و وعاظ سیره زندگی حضرت فاطمه(س) را تبیین کنند

مداحان و وعاظ سیره زندگی حضرت فاطمه(س) را تبیین کنند
آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه قزوین ظهر دوشنبه، ۱۲ اسفند در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از اهل بیت(ع) دارد.

وی افزود: ایام عید نوروز ۹۳ با ایام فاطمیه پیوند خورده است و باید پیام حضرت زهرا(س) را برای مردم و جوانان به ویژه بانوان به خوبی تبیین شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: از وعاظ و مداحان انتظار می‌رود همان گونه که در ایام ماه محرم، صفر و وفات ائمه معصومین(ع) در مساجد فعالیت می‌کنند، در ایام شهادت این بانوی شجاع و بزرگوار نیز علاوه بر برگزاری مجالس عزاداری باید در خصوص سبک، سیره و روش زندگی فاطمه زهرا(س) نیز برای مردم بیش از پیش سخنرانی کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه رمز موفقیت و اقتدار این نظام از اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: ایام فاطمیه بیعت با ولایت بوده و اقتدار این نظام مقدس جمهوری اسلامی برخواسته از فطرت با اهل بیت(ع) و ولایت گره خورده است.

باریک‌بین تصریح کرد: دشمنان هیچ‌گاه نتوانسته‌اند این ملت را که همواره پشتیبان و پیرو ائمه معصومین(ع) هستند، جدا کرده و ملت ایران همواره وفادار به ائمه معصومین(ع) است.
وی ضمن تأکید بر برگزاری مجالس سوگواری در ایام فاطمیه بیان کرد: باید حرمت این ایام حزن و اندوه در کشور و استان قزوین حفظ شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از ستاد ساماندهی مناسبت‌های مذهبی استان ابراز کرد: این ستاد به خوبی توانسته در مناسبت‌های مذهبی نقش تأثیرگذاری ایفا کند که جای قدردانی است.
حجت‌الاسلام علی نعمت‌‎الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز گزارشی در خصوص برنامه‌های ایام فاطمیه در سطح استان قزوین ارائه داد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما