تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
۰
کد مطلب : ۲۳۶۸۹

نمایش «غبار» فردا دو اجرایی می‌شود

نمایش «غبار» فردا دو اجرایی می‌شود
محمدرضا مداحیان، کارگردان نمایش «غبار» با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه استقبال از این نمایش تاکنون خارج از حد تصور بوده است و این امر موجب شد در روزهای اخیر گزینه‌هایی مبنی بر تمدید زمان اجرای این نمایش قوت بگیرد.

وی ادامه داد: از آنجا که بنا به تعهدی که به تالار وحدت داشته و داریم، این نمایش تا ۲۶ اسفند قابل اجراست و بعد از آن مصادف و مقارن با ایام نوروز و تعطیلات سال نو می‌شویم؛ بنابراین تمدید زمان اجرای این نمایش منتفی به نظر می‌رسد و هیچ برنامه‌ای هم برای اجرای مجدد آن پس از تعطیلات نخواهیم داشت؛ چرا که تالار وحدت برنامه‌هایی را برای آن زمان به منظور اجرا در نظر گرفته است.

مداحیان گفت: با این اوصاف با هماهنگی که با عوامل اجرایی نمایش و بازیگران داشتیم و بنا به موافقت مسئولان تالار، تصمیم گرفته شد که برای پاسخ به گوشه‌ای از لطف تماشاگران به این گروه نمایشی و همچنین ارادت علاقه‌مندان به ساحت قدسی حضرت فاطمه(س) این نمایش را در روز پنجشنبه، ۲۱ اسفند در دو نوبت اجرا کنیم تا تعداد بیشتری از مخاطبان شاهد آن باشند.

وی در پایان عنوان کرد: بر این اساس، اجرای نخست این نمایش در روز پنجشنبه، ۱۲ اسفند طبق معمول ساعت ۱۸:۱۵ است و با فاصله کمی از اتمام اجرای اول، علاقه‌مندان شاهد اجرای نوبت دوم این نمایش روی صحنه خواهند بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما