تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۳۶۴۵

جلسه شورای جشنواره فیلم «محمد(ص)؛ پیامبر صلح» برگزار شد

جلسه شورای جشنواره فیلم «محمد(ص)؛ پیامبر صلح» برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام جهت طراحی پایگاه اینترنتی این جشنواره و بررسی موارد مرتبط با ساخت تیزر آن از جمله مصوبات این جلسه بود.

در این خبر آمده است که بر اساس مصوبه شورای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «محمد(ص)؛ پیامبر صلح» آخرین تاریخ تحویل آثار به دبیرخانه آن ۲۶ اردیبهشت سال مصادف با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خواهد بود.

همچنین مراسم اختتامیه جشنواره فیلم «محمد(ص)؛ پیامبر صلح» در ایام ماه مبارک رمضان و مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و یا همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

در این جلسه آیین‌نامه اجرایی و گزارش برآورد مالی این جشنواره نیز به اعضای شورای آن ارائه شد. اعضای شورای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «محمد(ص)؛ پیامبر صلح» محمدحسن حافظی‌پور، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام علیرضا حشمتی، مشاور برنامه‌ریزی و بودجه، اصغر امیرنیا، مدیرکل تبلیغ و ترویج، عباس نظری، مشاور اجرایی، مهدی حقیقی، مشاور سینمایی و محمدمهدی عزیززاده، سرپرست روابط عمومی معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه هستند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما