تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۳۶۴۴

مردم عراق در اربعین حسینی(ع) از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمدند

مردم عراق در اربعین حسینی(ع) از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمدند
جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) که همزمان با ایام ولادت امام حسین(ع) در کربلای معلا برگزار خواهد شد، با آیت الله حسین وحید خراسانی دیدار کردند.

این استاد برجسته حوزه در این دیدار با اشاره به اهمیت و عظمت زیارت سید الشهدا(ع) گفت: خدمت به زائران سیدالشهدا توفیق عظیمی است و از مهمترین راه‌ها برای قرب الهی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به میزبانی شایسته مردم عراق از زائران سیدالشهدا در ایام اربعین حسینی و حضور چند میلیونی در مسیرهای پیاده روی به سوی آستان مقدس امام حسین (ع) اظهار داشت: مردم عراق از امتحان بزرگی بیرون آمدند و این زیارت در این شرایط و خطراتی که موجود بود، بیانگر این است که اگر این افراد روز عاشورا حضور داشتند همراه حبیب بن مظاهر بودند و این سعادت و افتخار، درک شدنی و توصیف شدنی نیست.

در این دیدار، معاون آستان مقدس امام حسین (ع)، رئیس مرکز پژوهش‌های اعتقادی، رئیس دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) و امام جماعت عتبه عباسیه حضور داشتند.

سیدافضل الشامی معاون عتبه حسینیه در این دیدار با ارائه گزارشی کوتاه از روند برگزاری یازدهمین جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) در کربلا، از آیت الله وحید خراسانی یا یکی از نمایندگان ایشان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما