تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۳۲۱۱

کارگاه آموزش مداحی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

کارگاه آموزش مداحی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی مداحی با حضور حاج محمدرضا طاهری از مداحان برتر کشور به مدت دو روز در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه مداحی کاری مقدس و مداح اهل بیت در جبهه تبلیغ دین وظیفه پیوند قلب‌ها با معارف اسلام و سیره عملی ائمه اطهار را بر عهده دارد، بیان کرد: در جبهه تبلیغ به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ هنر، آموزش، علم و دین باید همراه باشد، لذا بحث آموزش جزو ضرورت‌های کار مداحان است.

رضایی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جوانان با استعدادی در هنردینی مداحی دارد و آموزش آنها از اولویت‌های کاری کانون مداحان استان است.

رضایی افزود: روز دوشنبه ۲۷ بهمن این کارگاه آموزشی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن در شهر گچساران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تداوم کارگاه‌های آموزشی از اولویت‌های کانون مداحان است، تاکید کرد: کارگاه آموزشی مداحی یاسوج در سالن شهید ایزدپور برگزار می‌گردد و شرکت برای عموم علاقمندان آزاد است.

رئیس سازمان بسیج سپاه فتح مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:از خاطره‌گویی «پیاده‌روی تا حرم حضرت اباعبدالله حسین(ع)» در حسینیه امام علی(ع) یاسوج روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی به همت سازمان بسیج مداحان سپاه فتح و کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
مرجع : صبح زاگرس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما