تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
۰
کد مطلب : ۲۲۶۵۷

انحرافات عزاداری در نشریه بیرق بررسی شد

انحرافات عزاداری در نشریه بیرق بررسی شد
مهدی جعفری، مسئول روابط عمومی نشریه فرهنگی مذهبی بیرق کاشان با اشاره به انتشار شماره جدید این نشریه گفت: این شماره از نشریه، با گشودن پرونده ویژه‌ای در گفت و گو با صاحب نظرانی همچون حجت‌الاسلام شیخ مرتضی قاسمی، حجت‌الاسلام بنایی، حجت‌الاسلام منصور فرجی و حمیدرضا فهیمی‌تبار از اساتید دانشگاه کاشان، به بررسی و تبیین اظهارات اخیر دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی پیرامون نقد انحرافات عزاداری پرداخته است.

به گفته وی در شماره جدید بیرق، خاطرات و خدمات مرحوم ارباب حسن تفضلی در پرونده‌ای ویژه مورد بررسی قرار گرفته و گفت‌و‌گویی اختصاصی با فرزند ارباب تفضلی انجام شده است.

جعفری افزود: علاقه‌مندان می‌توانند نشریه بیرق را از بهشت کتاب و خانه کتاب کاشان و گیشه‌های روزنامه فروشی سطح شهر تهیه کنند.

نشریه فرهنگی مذهبی بیرق به کوشش هیئت مذهبی عشاق‌الحسن(ع) از هیئت‌های مذهبی فعال دارای مجوز فعالیت از اداره تبلیغات اسلامی کاشان به صورت گاهنامه منتشر می‌شود.

این نشریه، در شماره‌های اخیر خود با مطالبی انتقادی همچون «چرخش هیئت‌های سیاسی در کاشان» و «زیر سؤال باید برد!» خبر ساز شده و در محافل مذهبی و فرهنگی مورد استقبال قرار گرفته است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما