تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۲۳۸۵

شناسایی و ساماندهی ۱۹۳۲ مداح در استان گیلان

شناسایی و ساماندهی ۱۹۳۲ مداح در استان گیلان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام جمال یاری ۲۴ آذر ماه ۹۳ در حاشیه برگزاری دوره آموزش مداحی نوجوانان در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مداحی جهت نوجوانان و جوانان، بیان کرد: تعمیق بینش و پایه ریزی تفکر صحیح در نوجوانان و جوانان برای مقابله با آسیب های روانی و فرهنگی که ممکن است در سنین بالاتر گریبان گیر آن ها شود و همچنین جهت دهی مثبت به احساسات و دادن دل گرمی به آنان به منظور ایجاد توانایی و قدرت تحمل انتقاد از اهداف این سازمان در برگزاری اینگونه دوره های آموزشی است.

وی به وظایف سنگین و حساس مداحان اشاره کرد و افزود: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با توطئه های سیاسی و راه های تهاجم فرهنگی، به منظور پیش گیری و مقابله با آسیب های روانی ناشی از انحرافات اخلاقی و عقیدتی نیاز جدی و ضروری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، به برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان در سطح استان همزمان با سراسر کشور در ۱۲ دی ماه ۹۳ پرداخت و اذعان داشت: تعداد ۲۶۶ مداح گیلانی جهت شرکت در سومین دوره انتخابات کانون مداحان استان ثبت نام کرده و اکنون مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند.

وی یکی از وظایف مهم کانون مداحان را شناسایی و ساماندهی مداحان برشمرد و خاطر نشان کرد: تاکنون با همکاری کانون مداحان استان تعداد ۱۹۳۲ مداح که ۱۶۰ نفر از آنها بانوان هستند شناسایی و ساماندهی شدند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: تعداد منتخبین در شهرستان ها و مرکز استان ۱۱۸ نفر هستند که ۸۴ نفر اصلی و ۳۴ نفر علی البدل خواهند بود.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما