تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
۰
کد مطلب : ۲۲۱۹۲

«گلبرگ‌های علوی» نوشته‌ای متفاوت درباره امیرالمؤمنین(ع) منتشر می شود

«گلبرگ‌های علوی» نوشته‌ای متفاوت درباره امیرالمؤمنین(ع) منتشر می شود
محمد مطهر، نویسنده و پژوهشگر، درباره آخرین اثر خود با عنوان «گلبرگ‌های علوی» گفت: این کتاب درباره زندگی امام علی(ع) است که از تولد تا شهادت آن حضرت و موضوع غدیر را دربرگرفته است. همچنین در رابطه با کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه مطالبی بیان شده است.

وی افزود: «گلبرگ‌های علوی» نگاه کلی به شخصیت و زندگی امیرالمؤمنین(ع) دارد و با قلمی متفاوت به نگارش درآمده است و بخش‌هایی از کتاب‌های شخصیت‌های گوناگون جهان نظیر جورج جورداق که درباره امام(ع) سخن گفته و یا کتاب نوشته‌اند، در این اثر آمده است؛ از این رو در این بخش‌ها نثری خاص دارد.

مطهر ادامه داد: با توجه به اینکه استقبال خوبی از کتاب «گلواژه‌های رضوی» شده و در حال حاضر پنجمین نوبت از چاپ آن منتشر شده است، از این رو این کتاب نیز با همان سبک و سیاق به نگارش درآمده است تا برای مخاطبان مناسب باشد و مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: این اثر در حال حاضر مراحل نهایی ویرایش را طی می‌کند و امیدوارم تا سه هفته دیگر آن را برای دریافت مجوز به اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسپاریم که پس از صدور مجوز این کتاب توسط انتشارات نقش اندیشه منتشر خواهد شد.

این نویسنده تصریح کرد: عنوان دقیق این کتاب «گلبرگ‌های علوی» و زیرعنوان آن «قطره‌ای از اقیانوس جهان‌شمول امام علی(ع)» است که بناست این اثر تا میلاد امام علی(ع) روانه بازار شده و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

گفتنی است، از محمد مطهر تاکنون کتاب‌های متعددی منتشر شده است که از جمله آنها می‌توان «فرستادگان الهی»، «گل یاد: حاوی چهل حدیث پیرامون نماز»، «گلبرگ‌های حسینی» و «یکتای بی‌نیاز» را نام برد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما