تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
۰
کد مطلب : ۲۲۰۶۴

افکارسنجی ِ مهم ترین آسیب های عزاداری در کاشان

افکارسنجی ِ مهم ترین آسیب های عزاداری در کاشان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان؛ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از افکارسنجی مهم ترین آسیب های عزاداری هیئت های مذهبی شهرستان کاشان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این اداره بنا بر رسالت خود در آسیب زدایی برنامه های عزاداری، این نظرسنجی را از عزاداران و اعضای هیئات های مذهبی دارد.

وی افزود: در این نظرسنجی که با هدف سنجش افکار عمومی در وبسایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان انجام شده است، مهم ترین آسیب های عزاداری منطقه کاشان به نظرسنجی گذاشته شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه گزینه های این نظرسنجی توسط کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی کاشان کارشناسی شده است، خاطر نشان کرد: غلبه بعد عاطفی بر بعد شناخت دینی در مراسمات عزاداری، رقابت منفی و چشم و هم چشمی در بین هیئات مذهبی، لعن علنی، قمه زنی و آسیب جسمی، استفاده از آلات موسیقی دور از شان ائمه(ع)، آزار و اذیت دیگران همچون صدای بلندگو، راه بندان و...، تکراری بودن محتوای سخنرانی و اشعار و مرثیه، ذکر مطالب دروغ در بیان مصائب، مناقب و بیان مطالب غلوآمیز درباره ائمه(ع) از مهم ترین آسیب هایی است که بر اساس نظر کارشناسان این اداره در این نظر سنجی آمده است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این نظرسنجی تا پایان ماه صفرالمظفر در وبسایت این اداره فعال خواهد بود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در این نظر سنجی شرکت و نظر خود را در مورد مهم ترین آسیب عزادرای محرم در کاشان درج کنند.

وی با اشاره به حجم هیئات مذهبی در دارالمؤمنین کاشان افزود: نتایج این نظرسنجی تأثیر مستقیمی بر ارائه طریق اداره تبلیغات اسلامی کاشان در آسیب زدایی هیئت های مذهبی این شهر خواهد داشت.
علاقه مندان برای شرکت در این نظرسنجی به وبسایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان به نشانی www.kashantabligh.ir‌ مراجعه کنند.

یادآور می‌شود؛ بیش از ۶۲۰ هیئت مذهبی رد شهرستان کاشان فعال است که ۴۳۰ هیئت دارای مجوز از اداره تبلیغات اسلامی کاشان است.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما