تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
۰
کد مطلب : ۲۱۷۹۹

زائران اربعين، براي اعزام بايدچه كاري انجام بدهند؟

زائران اربعين، براي اعزام بايدچه كاري انجام بدهند؟
عليرضا كلانتري در خصوص هزينه دريافت ويزا از كارگزاري‌هاي سازمان حج و زيارت، افزود: هزينه اخذ ويزا ۴۰ دلار و ۱۵۰ هزار ريال به عنوان حق كارگزار در نظر گرفته شده است.

وي اظهاركرد: زائران مي‌توانند تنها با پرداخت هزينه ويزا، دلار و حق كارگزار، از ۲۰ آبان تا سوم آذر ماه سال جاري ثبت نام و ويزاي خود را دريافت كنند.
كلانتري ادامه داد: متقاضيان در صورت ثبت نام از خدمات پزشكي رايگان و بيمه برخوردار خواهند شد و زمان خروج آن‌ها از مرز توسط كارگزاري‌ها به افراد اعلام مي‌شود تا در مرز‌ها شاهد تجمع زائران نباشيم.

مدير حج و زيارت استان قزوين افزود: اسكان اين زائران بر اساس تفاهم نامه‌اي كه با راهيان نور و سازمان بسيج مستضعفين منعقد شده است در مرز‌ها انجام مي‌شود.
كلانتري تاكيد كرد: به تمام زائران توصيه مي‌كنيم بدون داشتن ويزا به مرز‌ها مراجعه نكنند چرا كه در اين ايام دلال‌ها از فرصت استفاده كرده و ممكن است در مرز‌ها وعده گرفتن ويزا به آن‌ها داده شود كه احتمال گم شدن پاسپورت‌ها در اين صورت بيشتر است.

اين مسؤول تصريح كرد: همچنين ويزايي كه از طرف دولت عراق صادر مي‌شود با نام ويزاي اضطراري ۸۲ دلار هزينه دارد اما در ايران زائران مي‌توانند به راحتي با پرداخت ۴۰ دلار ويزاي خود را دريافت كنند.
كلانتري با بيان اينكه متقاضيان فقط به دفا‌تر خدمات زيارتي مجاز در سراسر استان براي اعزام مراجعه و ثبت نام كنند، اضافه كرد: بر اساس ميزان ظرفيت مرز‌ها، زائران مي‌توانند به مرور ثبت نام خود را انجام دهند و سامانه به صورت هوشمند روز اعزام آن‌ها را مشخص مي‌كند.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما