تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۱۲۵۹

اهدای بن کارت های 400 هزار تومانی به هیئت های مذهبی

اهدای بن کارت های 400 هزار تومانی به هیئت های مذهبی
عبادالله رمضانی، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی در دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب در اولویت قرار داده شده است، گفت: در کنار بعد فرهنگی موضوع تامین امکانات هیئت ها، حسینیه ها و مساجد مخصوصا در دهه اول محرم انجام برنامه هایی است که در این نمایشگاه دنبال می شود.

وی افزود: در بخش فرهنگی این نمایشگاه تلاش کردیم به نوعی فرهنگسازی عاشورا را با ابزار هنر به نمایش بگذاریم چرا که محرم ماه فرهنگ عاشورایی است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر در روزهای آغازین نمایشگاه عطر سیب اظهار کرد: در سومین روز این نمایشگاه تعداد بازدیدکنندگان بیش از مجموع کل بازدیدکنندگان در روز اول و دوم بود و این نشان دهنده استقبال روزافزون مردم از این نمایشگاه فرهنگی است.

به گفته وی، غرفه های قسمت فروشگاهی این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار غرفه داران قرار گرفته و با توافقات صورت گرفته در قبال این موضوع قیمت ها قرار شده عرضه کالاها با قیمت ها و تخفیفات مناسب در اختیار مراجعه کنندگان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه بالغ بر ۱۲ هزار بارکد با تخصیص حداقل ۳۰ و حداکثر ۴۵ درصدی به مراجعه کنندگان عرضه می شود.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما