تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۰۹۵۱

تجلیل از مداحان ملایر همزمان با دهه ولایت

تجلیل از مداحان ملایر همزمان با دهه ولایت
حجت‌الاسلام داود عباسی با اشاره به اینکه هر سال از عید قربان تا عید غدیر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این اعیاد دو عید بزرگ مسلمان هستند، گفت: دهه ولایت فرصت مناسبی برای تبیین موضوع مهم ولایت به مردم است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اهمیت عید غدیر به جهت اینکه ولایت در این روز اتفاق افتاده است، بیان کرد: باید موضوعات و اتفاقات این روز به نسل جوان انتقال داده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته ولایت در ملایر اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتبی غدیر در بین دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش از کتاب خطبه غدیر از جمله برنامه‌های ما است.

عباسی به برگزاری مراسم جشن غدیر در ملایر همزمان با روز عید سعید غدیر اشاره کرد و گفت: این جشن ویژه نیز با برنامه‌های متنوع و شاد برای اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از مراسم تجلیل از مداحان ملایر همزمان با روز عید سعید غدیر خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم از مداحان برجسته ملایر تجلیل می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها با موضوع ولایت را از دیگر برنامه‌های هفته ولایت در ملایر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف جشن در مساجد، حسینه‌ها و بقاع متبرکه شهر و روستا، دیدار با سادات و پخش شیرینی و شربت در سطح شهر از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر در ملایر است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما