تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۲۵
۰
کد مطلب : ۱۹۸۹
فرماندار رباط کریم:

وقت و اعتبار گذاشتن برای عتبات عالیات توفیق الهی است

وقت و اعتبار گذاشتن برای عتبات عالیات توفیق الهی است
به گزارش خیمه،‌ فرماندار شهرستان رباط كريم گفت: هزينه كردن براي مباني اعتقادي به منزله مصونيت در برابر امور دنيوي است. 

علي جهانبخشي در جلسه ساماندهي كمك‌هاي مردمي به عتبات عاليات افزود: وقت و اعتبار گذاشتن براي عتبات عاليات توفيق الهي ماندگار براي مردم و مسئولان است. 

وي با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام جهت نابودي اسلام و عقايد و اماكن اسلامي اظهار داشت: مخالفان دين اسلام فكر مي‌كنند با تخريب اماكن مذهبي مي‌توانند دين اسلام را از بين ببرند در حالي كه تاريخ نشان داده هرگاه اين بناها به وقايع طبيعي و يا دشمني قومي تخريب شده، بهتر از قبل بازسازي شده است. 

فرماندار رباط كريم گفت: آنچه در بسياري از موارد فراموش مي‌شود عدم پرداخت سهم دين و سهم پروردگار است كه منجر به ايجاد گره‌هايي در امور دنيوي مي‌شود. 

در اين نشست امام جمعه رباط كريم گفت: زيرساخت‌هاي كربلا و نجف و ساير عتبات عاليات در عراق بسيار ضعيف است و ترميم آن با توجه به كم توجهي و بي‌بضاعتي مردم عراق به عهده شيعيان ايران اسلامي است. 

حسينعلي محمدي‌نژاد افزود: ما شيعه‌ها افتخاراتي مانند صحيفيه سجاديه و نهج البلاغه داريم كه درتمام اقوام بي‌نظير است و اماكن اعتقادي شيعه نيز از مصاديق آن افتخارات است كه بايد حفظ و احيا شود. 

وي ادامه داد: سهم شهرستان رباط كريم از يك ميليارد اعتباري كه بايد غرب استان تهران در جهت بازسازي عتبات عاليات تأمين كند سه ميليارد و ده ميليون ريال است كه بايد هرچه زودتر براي عمليات اجرايي جمع‌آوري شود. 

بنابرگزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان رباط كريم، در اين جلسه قول تأمين سه ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار براي بازسازي عتبات عاليات تا پايان سال‌جاري از سوي شهرداران و صاحبان معادن و فرمانداري رباط كريم داده شد.


نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما