تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۸۹۷
در ادامه روایت مختار نامه؛

کیانیان با خونخواه کربلا می آید

کیانیان با خونخواه کربلا می آید
به گزارش خیمه، تهيه‌كننده مجموعه مختارنامه گفت: ادامه صحنه‌هاي جنگ در روايت مختارنامه در شهرك دفاع مقدس فيلمبرداري مي‌شود، در حال حاضر برنامه ريزي و پيش توليد اين مرحله را انجام داده ايم.

محمود فلاح افزود: صحنه‌هاي مربوط به جنگ را به طور كلي در شاهرود گرفتيم، اما برخي از صحنه‌هاي جزيي تر و صحنه‌هايي كه احساس كرديم كمبود دارند، در اين فضا فيلمبرداري مي‌شود.

فلاح همچنين با اشاره به حضور رضا كيانيان در اين مجموعه گفت: كيانيان نقش حاكم مكه را بازي مي‌كند و احتمالا مدت ‪ ۵‬تا ‪ ۶‬ماه هم مقابل دوربين خواهد بود.

تهيه‌كننده سريال مختارنامه گفت: صحبت‌هاي اوليه و قرارهاي شفاهي با كيانيان گذاشته‌ايم و منتظر هستيم تا پس از شروع فيلمبرداري در شهرك دفاع مقدس، حضور ايشان را درپروژه مختار قطعي كنيم.

مجموعه مختارنامه از توليدات درجه الف ويژه سيماست كه فيلمبرداري آن از فروردين ‪ ۱۳۸۳‬در حوالي تهران آغاز شده است.

فريبرز عرب نيا، در نقش مختار به همراه رضا رويگري، داوود رشيدي، بهرام شاه محمدلو، اسماعيل خلج، پرويز پورحسيني و جمع زيادي از بازيگران سينما، تئاتر و تلويزيون در اين طرح عظيم تلويزيوني به ايفاي نقش مي‌پردازند. 

مختارنامه در قالب چهل قسمت، داستان زندگي و قيام مختار ثقفي ملقب به ابواسحاق را روايت مي‌كند.

بنابرگزارش سیما فیلم در اين سريال، سه دوره جواني، ميانسالي و پيري مختار به نمايش در مي‌آيد؛ شهرت مختار به دليل قيامي است كه توسط وي پس از واقعه عاشورا براي خونخواهي از شهداي كربلا شكل مي‌گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما