تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
۰
کد مطلب : ۱۸۹۸۵

برگزاری کلاس مداحی برای نوجوانان زنجانی

برگزاری کلاس مداحی برای نوجوانان زنجانی
جلیل محمدی رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: نشست توجیهی سازمان بسیج مداحان برای برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان با حضور ولی‌الله ‌کلامی، یوسف شبیری و مداحان اثرگذار استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست توجیهی به اهمیت شب‌های قدر ماه مبارک رمضان اشاره شد، تصریح کرد: در برنامه‌های ماه مبارک رمضان مقرر شد علاوه بر برنامه مداحی، مناجات و مسائل روز درباره آسیب‌‌ها و مضرات ماهواره و وحدت اسلامی به بحث و بررسی پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان ادامه داد: این مباحث از مهم‌ترین مسائل مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

* سازمان بسیج مداحان برای تغذیه فکری مداحان برنامه‌ریزی می‌کند

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان برای تغذیه فکری مداحان برنامه‌ریزی می‌کند، یادآور شد: بسته فرهنگی شامل کتب جامع با دعای ابوحمزه در قالب شعر در اختیار مداحان شاخص و اثرگذار قرار گرفته است.

محمدی در ادامه به اولویت‌های سازمان بسیج مداحان در سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: پس از ماه مبارک کلاس‌های آموزش مداحی برای نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای برگزاری محل کلاس‌های آموزش مداحی در حال انجام است، گفت: با مشخص شدن محل برگزاری کلاس‌ها برای ثبت‌نام علاقه‌مندان برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان خاطرنشان کرد: کلاس‌های مداحی هماهنگ با ویدئو کنفرانس با اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد مداحان خواهر به ویژه شاعران استان زنجان قابل توجه است، متذکر شد: اولویت سال‌جاری سازمان پررنگ‌تر کردن نقش خواهران در زمینه شعر است.

محمدی ادامه داد: با اجرای این برنامه‌ها شعر واحد خواهران تقویت شده و ارتقای قابل محسوسی می‌یابد.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما