تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۸۱۳۵

برگزاری دوره تخصصی آموزش مداحی در کنگان

برگزاری دوره تخصصی آموزش مداحی در کنگان
مسئول کانون مداحان شهرستان کنگان مسلم رضایی صبح امروز در نشست مسئولان این استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: ساماندهی مداحان و افزایش توان و تخصص این قشر مورد تاکید است و تاکنون اقدامات خوبی در این مسیر صورت گرفته است.

مسئول کانون مداحان شهرستان کنگان از برگزاری دوره تخصصی آموزش مداحی در این شهرستان خبر داد.

رضایی ابراز داشت: مداحی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مقام ارزشمندی است که علاوه بر مقبولیت عمومی، برکات معنوی ارزشمندی نیز از سوی اهل بیت(ع) نصیب شخص می‌کند.

مسئول کانون مداحان کنگان گفت: یک دوره تخصصی آموزش مداحی برای خواهران و برادران مداح این شهرستان به شکل جداگانه در کنگان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی توسط ابراهیم محمدپور مداح اعزامی از استان قم در مدرسه علمیه حضرت فاطمه‌الزهرا (س) برای خواهران و در حسینیه عاشقان ثارالله برای برادران، برگزار شد.

این مسئول یادآور شد: باید در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان فعالیت بیشتری داشته باشند و برگزاری این دوره‌ها در همین راستاست.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: مردم کنگان مردمانی مومن و علاقمند به ارزش‌های معنوی هستند و همواره در برنامه‌های مذهبی مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی گفت: برگزاری دوره تخصصی مداحی گامی بلند در توانمندی بیشتر مداحان و افزایش سطح کیفی مراسمات و برنامه‌های دینی است.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما