تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸
۰
کد مطلب : ۱۷۷۳۰

طرح رابط فرهنگی به زودی در هیئات مذهبی نهادینه می‌شود

طرح رابط فرهنگی به زودی در هیئات مذهبی نهادینه می‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا معممی مقدم با اشاره به این که رابط فرهنگی هیئات مذهبی را به سمت و سوی کارکرد اجتماعی و تربیت عناصر فرهنگی سوق می دهد، افزود: رابط یا مسئول فرهنگی هیئات باید این تشکل دینی را بر سه ضلع تربیت، بصیرت و معرفت استوار کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکلهای شاخص و محوری در جلسات شورای هیئات و کانون مداحان گفت: حضور وزیر کشور در نشست فصلی کانون مداحان مبین ظرفیت و جایگاه رفیع و حساس این قشر و نیز سازمان تبلیغات اسلامی در نزد افکار عمومی، دولت و نظام است.

وی به بازتاب خوب بیانیه دبیرخانه ملی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان پیرامون ۲۲ بهمن د ر رسانه ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گزارش رصد مراسم عزاداری محرم سال۹۲ مورد توجه دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

معممی مقدم با تاکید بر لزوم اجرایی شدن طرح تربیت مدرس مداحی، یادآور شد: پیشنهاد طرح تشکیل شورای عالی کانونهای فرهنگی توسط اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی تا پایان امسال آماده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از رؤسای گروه‌های اداره کل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی خواست تا محور و رئوس برنامه‌های سال ۹۳ و همچنین چشم انداز ۵ ساله تشکلها را نهایی کنند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما