تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۵۱۲۴

تجهیز هیئت‌های مذهبی شهر به خاموش کننده

تجهیز هیئت‌های مذهبی شهر به خاموش کننده
جامعه: در مکان هایی که تعداد زیادی هیئت مذهبی و انبوه جمعیت عزادارن حسینی وجود دارند، خودروهای آتش نشانی به صورت آماده باش حضور دارند. تمامی هیئت های مذهبی تهران به خاموش کننده ها مجهز شده اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی از تجهیز تمامی هیئت‌ها و تکایای مذهبی شهر تهران به خاموش کننده خبر داد و گفت : ایستگاه‌های آتش نشانی در این روزها تجهیزات ایمنی تکایای مذهبی سطح شهر را مورد بازنگری قرار می‌دهند و خودروهای آتش نشان هم در مکان‌های پر تردد شهر به صورت آماده باش مستقر می‌شوند.

محمدرضا حاجی بیگی در مورد تجهیز هیئت‌ها و تکایای مذهبی به تجهیزات ایمنی آتش نشانی، تصریح کرد: سال گذشته تمامی تکایا و هیئت‌های مذهبی شهر تهران برای ماه محرم به تجهیزات ایمنی آتش نشانی مجهز شدند.

او با تاکید به اینکه هم اکنون تمامی هیئت‌های مذهبی تهران به خاموش کننده‌ها مجهز شده اند، عنوان کرد: از هر هیئت یک نفر برای آموزش مسائل ایمنی به سازمان آتش نشانی معرفی شده که هم اکنون این نمایندگان نیز آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و مسئول مسائل ایمنی در هیئت‌ها بوده و امور ایمنی را کنترل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: هم اکنون توسط ایستگاه‌های آتش نشانی‌، خاموش کننده‌ها و تجهیزات ایمنی تک تک هیئت‌های مذهبی سطح شهر مورد بازدید قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده موارد نا ایمن نسبت به رفع آن پرداخته می‌شود.

حاجی بیگی تصریح کرد: تکایا و هیئت‌های مذهبی که برای اولین بار در سال جاری راه‌اندازی شدند نیز می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های آتش نشانی نسبت به تجهیز امور ایمنی هیئت‌شان اقدامات لازم را به عمل آورند.

او با تاکید بر اینکه ایستگاه‌های آتش نشانی هر شب تجهیزات ایمنی هیئت‌های مذهبی سطح شهر را مورد بازدید قرار می‌دهند، افزود‌: در مکان‌هایی که تعداد زیادی هیئت مذهبی و انبوه جمعیت عزادارن حسینی وجود دارند، خودروهای آتش نشانی به صورت آماده باش حضور دارند تا هنگام بروز اتفاق‌ها بتوانند هر چه سریعتر عملیات امداد ونجات را به انجام رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما