تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۰
۰
کد مطلب : ۱۴۹۸۳

عرضه ۲۱ منزل عاشورایی در سفرنامه کربلا

عرضه ۲۱ منزل عاشورایی در سفرنامه کربلا
جامعه: مدیر مرکز مطالعات راهبردی خیمه، از تولید لوح فشرده مقتل حسینی(ع) در ۲۱ منزل خبرداد.

حجت الاسلام مرتضی وافی گفت: موسسه فرهنگی خیمه در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود اقدام به انتشار مجلات و الواح الکترونیکی در حوزه‌های مختلف کرده است.

وی افزود: علاوه بر مجله خیمه که هر ماه از طریق مراکز پخش برای استفاده اقشار مختلف به بازار می آید برنامه‌های دیگری نیز در این موسسه با هدفمندی اولیه انجام می‌شود.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی خیمه اظهار داشت: یکی از محصولات این مجموعه، تولید سفرنامه حسینی(ع) یا مقتل «از مدینه تا مدینه» است.

وی گفت: در این لوح فشرده، حجت الاسلام والمسلمین انصاریان به شکل استودیویی برنامه‌های ریز سفر امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا و ذکر تمام اتفاقات تا سفر کاروان از کربلا تا مدینه را ذکر کرده است.

وافی تصریح کرد: بسیاری از مردم به دلیل افزایش بحث احساسات در وقایع کربلا از حوادث ریز و درشتی که هر کدام می‌تواند برای هزار سال بعد از خود درس عبرت باشد، آگاه نیستند و باید این گونه محصولات در کشور تولید شود و مردم نیز می‌توانند در خودرو شخصی خود این وقایع از را استادانی همچون استاد انصاریان بشنوند.

وی افزود: یکی دیگر از محصولات خیمه، تولید لوح فشرده مناجات و ادعیه « صحیفه سجادیه» است که در این لوح فشرده نیز سعی شده است ادعیه به شکلی مناسب و با قرائتی شیوا در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

وافی گفت: ثمره عزاداری‌های محرم و صفر فرهنگ سازی برای استفاده مردم از صحیفه سجادیه است که باید مردم را در این زمینه تغذیه فرهنگی نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما