تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۳
۰
کد مطلب : ۱۲۶۸۶

حسینیه و زینبیه اعظم زنجان دو بال شکوهمند این استان هستند

حسینیه و زینبیه اعظم زنجان دو بال شکوهمند این استان هستند
جامعه: امام جمعه زنجان از حسینیه و زینبیه اعظم زنجان با عنوان دو بال شکوهمند استان یاد کرد.

آیت الله محمدتقی واعظی، بابیان اینکه حسینیه و زینبیه اعظم زنجان به برکت امام حسین(ع) به مردم بخشیده شده است، افزود: مراسم عزاداری مردم استان در روزهای هشتم و یازدهم محرم در نوع خود بی‌نظیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، حضور پر شور و کم نظیر مردم زنجان برای برپایی مراسم عزاداری اربعین حسینی در محضر رهبری را نشان از کفایت و شایستگی مردم استان دانست و گفت: با شایستگی مردم این استان، زنجان آینده روشن و درخشانی خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان اباصلت سیاح نیز تصریح کرد: هوشمندی و درایت مسئولان این استان، موجب معرفی عزاداری زنجان بعنوان الگوی عزاداری صحیح است.

وی، بابیان اینکه اقدامات نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در راستای شکوفا‌سازی استعدادهای استان است، گفت: برگزاری همایش ملی پیرغلامان اهل بیت(ع) از اقدامات بزرگ مسئولان زنجان بود که سبب شد این همایش برای نخستین بار خارج از جماران و در این استان برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری صحیح عزاداری‌ها گفت: کشورهای غربی از همه‌گیر شدن عزاداری صحیح برای امام حسین(ع) و الگو برداری از عزاداری مردم زنجان نگران هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما