تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۰۳۷۵
نهادهای عاشورایی

درباره نمایشگاه عطرسیب

درباره نمایشگاه عطرسیب
از نکات مهم این نمایشگاه می‌توان به تجهیز مساجد در کنار هیئت‌های مذهبی و همچنین توجه جدی به هیئت‌‌های دانش‌آموزی اشاره کرد که هر دو مورد گام‌هایی رو به جلو محسوب می‌شوند. همچنین در میان اقلام فرهنگی تولید شده برای هیئت‌ها و تکایا به عنوان جایگزین شمایل‌های متداول‌شده در سال‌های قبل، تصاویر شهدای جنگ منتشر و در اختیار هیئت‌ها قرار گرفت.

پنجمین دوره نمایشگاه عطرسیب در دی ماه ۱۳۸۶ برگزار شد. در این نمایشگاه ضریحی که با هدف نصب در حرم حضرت ابوالفضل(ع) در حال ساخت بود نیز به نمایش درآمد. این نمایشگاه در فرهنگسرای بهمن در جنوب شرقی تهران برگزار شد. جنوب و شرق تهران میزبان شصت درصد هیئت‌های مذهبی تهران هستند.

ششمین دوره نمایشگاه عطر سیب نیز در دی ماه ۱۳۸۷ برگزار شد. بودجه این نمایشگاه ۳میلیارد تومان بود و به گفته محمدهادی ایازی مشاور شهردار تهران،‌ بالغ بر ۱۳هزار هیئت مذهبی با مراجعه با سازمان تبلیغات اسلامی و دریافت معرفی‌نامه می‌توانستند از امکانات این نمایشگاه بهره‌مند شوند.
اقلام فرهنگی ، مواد خوراکی ، فرش ، اقلام صوتی و تصویری و همچنین اقلام انتظامی برای همیاران پلیس از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه دراختیار هیئت ها قرار گرفت.

در این دوره برای مساجد ۳۰۰هزار تومان ، حسینیه‌ها ۲۵۰هزار تومان‌، مدارس دارای هیئت‌های دانش‌آموزی ۱۰۰هزار تومان و تکایا ۱۷۰ هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما