تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۳۴۰۳

مجالس مذهبی بانوان را يک رسانه می‌دانم

مجالس مذهبی بانوان را يک رسانه می‌دانم
صدیقه قنادی مدیر عامل خبرگزاری ایونا در گفت‌وگو با خبرنگار «خیمه» از مجالس مذهبی بانوان به عنوان یک رسانه یاد کرد و افزود: متأسفانه امروز در جامعة ما این مجالس تقریباً نادیده گرفته شده، به هدف و وظیفة اصلی این مجالس توجه نمی‌شود؛ در حالی که اهمیت این مجالس بییشتر از این است.

وی افزود: اگر در حوزه بانوان تا امروز موفق بوده‌ایم چه در زمان جنگ و چه بعد از آن و مقابله با جنگ نرم به علت همین جلسات و گردهمایی‌هایی است که خانم‌ها دارند.

مسئول خبرگزاری بانوان در ادامه گفت: البته جلسات و گردهمایی‌های بانوان بسیار با اهمیت است به شرط اینکه مبلغان و مسئولان اصلی گرداننده این جلسات، ضمن آگاهی از دانش لازم در این زمینه مسلط به مسائل سیاسی و اجتماعی روز باشند.

وی افزود: مسئولیت سازمان‌های فرهنگی کشور به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی که عهده‌دار نظارت بر این جلسات هستند بسیار سنگین است.

قنادی با اشاره به آسیب‌هایی که به این مجالس وارد شده گفت: طبیعی است اگر گردانندگان این جلسات تحصیلکرده نباشند این مجالس به سمت و سوی خرافه نزدیک شده و از رسالت اصلی خویش دور می‌شوند؛ اما سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی نظارت‌کننده سهم مهمی برای جلوگیری از بروز خرافات در این محافل مذهبی دارد.

برای مطالعه بیشتر در زمینه «مجالس مذهبی بانوان» به پرونده ویژه خیمه مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما