تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۲
۰
کد مطلب : ۹۷۲۷

معرفی برنامه‌های شبکه تهران در سالروز ولادت امام رضا(ع)

معرفی برنامه‌های شبکه تهران در سالروز ولادت امام رضا(ع)
در ویژه برنامه هشتمین عاشق که از ساعت ۹/۳۰ صبح روز جمعه مورخ ۸۸/۸/۸ آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت، از کارشناسان ،هنرمندان ، بازیگران و خوانندگان مهم ومطرح کشور دعوت می‌شود.

رضا رشیدپور کار اجرای این برنامه را به عهده دارد.

دراین برنامه تلویزیونی ضمن بازخوانی هنرمندانه مسیر حرکت امام رضا (ع) درایران سفرنامه مستندی با حضور جمعی ازهنرمندان از جمله نیما شاهرخ شاهی ، احمد پور مخبر ، سعید هداتی ، برادران بنفشه خواه و.. انجام شده است.

از سایر بخش‌های جذاب این برنامه برگزاری مسابقه اتومبیل رانی بین هنرمندان است که در آن امید زندگانی ، محمد رضا مهدوی ، پویا امینی و... حضور دارند.

پخش کلیپ امیر محمد ( امیر محمد نیکی نصیریان ) و میزبانی هنرمندان و خوانندگان، شوخی با برنامه‌های تلویزیونی و مسابقه پیامکی ازدیگر بخش‌های طراحی شده برای این برنامه است .

ویژه برنامه ترکیبی قطره قطره مهتاب نیز به صورت زنده روز پنج شنبه از ساعت ۲۱/۱۵ تهیه و پخش می‌شود.

دراین برنامه که با اجرای علیرضا قوامی و با حضور کارشناسان برجسته از جمله دکتر میر باقری، سید مجتبی حسینی و شاعر اهل‌بیت (ع) استاد حبیب چایچیان (حسان) همراه خواهد بود، ضمن ارتباط مستقیم و زنده با حرم حضرت رضا (ع)، وله های مناسبتی ، اجرای زنده تواشیح و ...درنظر گرفته شده است.

تله فیلم «من و تو» نیز که توسط پیام صابری کارگردانی و توسط جوادافشار تهیه شده است، داستان دو دختری است که دراطراف حرم امام رضا کیف زنی می‌کنند روزی یک کیف دستی را می‌دزدند که درآن گشواره‌ای که نذر امام رضا(ع) شده، می‌بینند. آنها تصمیم می‌گیرند گوشوراه را درون ضریح بیاندازند که به پیرزنی با کیفی پر از طلا برخورد می‌کنند و... .

این فیلم روز جمعه ساعت ۱۳/۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. زیبا بروفه ، شایسته ایرانی ، فاطمه طاهری و فرهاد جم از جمله بازیگران این تله فیلم هستند.

این فیلم محصول سال ۸۸ شبکه تهران سیما است که برای اولین بار در روز ولادت امام رضا(ع) از این شبکه پخش می‌شود .

همچنین پخش برنامه‌های مناسبتی ، وله‌های شاد و مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع) به صورت میان برنامه‌های کوتاه و انعطاف سایر برنامه‌های شبکه از جمله به خانه برمیگردیم ، صبح تهران ، تهران ۲۰ و برنامه‌های کودک ونوجوان از جمله رنگین کمان ( باغ خورشید، باغ ماه )همراه با اجرای کلیپ‌ها و سرودهای جدید ومتنوع کودکانه، پخش سینمایی ویژه از تماشاخانه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای شب و روز ولادت امام هشتم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما