تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۴۵
۰
کد مطلب : ۹۰۸
نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج:

عاشورا و مهدویت رمز شکست ناپذیری شیعه است

به گزارش خیمه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در گردهمایی طلاب و فضلای کرمانشاه در مدرسه علمیه فیضیه با جاودانه دانستن نهضت عاشورا تصریح کرد: عاشورا و مهدویت عامل جاودانگی و بقا نظام اسلامی و تشیع است. 

وی مهدویت را عامل شکست ناپذیری شیعیان خواند و افزود: آنچه نظام اسلامی و مکتب شیعه را شکست ناپذیر کرده اعتقاد به مهدویت است. 

نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج، انحراف از هدف و مبانی اعتقادی و یأس و ناامید شدن را دو تهدید جدی برای شکست انقلاب و نظام اسلامی دانست. 

وی اعتقاد به ولایت را ضامن بقا در مسیر و هدف انقلاب دانست و افزود: مهمترین عاملی که نمی گذارد انقلاب اسلامی از مسیر، هدف و مبانی اعتقادی منحرف شود، ولایت است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به دستور العمل سازمان سیا در سرمایه گذاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: هدف قرار دادن مراجع تقلید و عزاداری ها دو دستور العمل اساسی غرب برای ضربه زدن به محتوای انقلاب اسلامی است. 

وی به انتخابات مجلس هشتم اشاره کرد و افزود: موظفیم مطابق کلمات امام و مقام معظم رهبری حرکت کنیم و این سخنان را تبلیغ و نشر دهیم. 

بنابرگزارش «ایسکانیوز»، نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی بسیج، عملکرد دشمن در زیر سئوال بردن شورای نگهبان و سلامت انتخابات را دو هدف اصلی دشمنان قبل از انتخابات دانست و افزود: به کسانی رأی بدهیم هنگامی که به مجلس وارد شدند دلسوز و طرفدار اسلام، اهل بیت(ع) انقلاب و رهبری باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما