تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۳۷
۰
کد مطلب : ۷۷۲۵

دانشنامه امام حـسـین(ع) با بیش از یک هزار مطلب به روز رسانی شد

دانشنامه امام حـسـین(ع) با بیش از یک هزار مطلب به روز رسانی شد
مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت بیان کرد که دانشنامه امام حسین(ع) به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق پژوهشگران، محققان و شیفتگان خاندان امامت و ولایت به روزرسانی و از هم اکنون دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

سیدعلی طباطبایی این دانشنامه مناسبتی را که حاوی ۱۸ نمایه در قالب ۱۶نمایه اصلی و ۱۳ نمایه فرعی توسط همکاران در معاونت پژوهشی تهیه شده را، شامل مطالبی از جمله گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان‌نامه، مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی عنوان کرد..

زندگانی امام قبل از امامت، زیارت عاشورا، امام در دوره امامت، امام و كربلا، تحلیل واقعه عاشورا، درس‌هایی از امام(ع)، سیره و اخلاق امام، فضائل و مناقب امام از نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.

امام(ع) و نقش آفرینان حماسه كربلا، امام از نگاه قرآن و اهل بیت(ع)، امام حسین(ع) ازمنظر اندیشمندان، امام در اینترنت و رسانه ها، امام و عاشورا در آینه هنر و ادب، دعای عرفه امام حسین(ع)، اربعین امام، قیام امام (ع) و انقلاب اسلامی ایران از جمله دیگر نمایه‌های دانشنامه امام حسین(ع) می باشند.

عوامل و زمینه های نهضت عاشورا، اهداف و انگیزه های نهضت عاشورا، حضرت عباس(ع) علمدار کربلا، حضرت زینب(س) پیام‌رسان کربلا، زنان و نهضت حسینی، پیام و پیامدهای نهضت عاشورا از جمله نمایه های فرعی این دانشنامه مناسبتی است.

برای دیدن دانشنامه اینجا کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما