تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۱
۰
کد مطلب : ۶۸۲۰
تا هفته دیگر؛

پرونده مختار در شاهرود بسته مي‌شود

پرونده مختار در شاهرود بسته مي‌شود
پس از گذشت حدود سه ماه،‌ پرونده مجموعه «مختارنامه» در شهرستان شاهرود بسته خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تا یک هفته دیگر فیلمبرداری صحنه‌های کربلا به پایان برسد.

در روزهای گذشته نیز علاوه بر فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به حضور «زهیر بن قین» در کربلا، سکانس‌های مربوط به اشباح نیز که برای فیلمبرداری آنها تدارکی طولانی دیده شده بود، گرفته شد. این اشباح در کارگاه جلوه‌های ویژه گریم به مديریت عبدالله اسکندری ساخته شده بود و مربوط به یکی از صحنه‌های خیال مختار بودند.

فیلمبرداری آخرین صحنه‌های مربوط به کربلا تا ۵ روز دیگر به پایان می‌رسد و پس از آن گروه به تهران بازخواهند گشت تا برخی از صحنه‌های باقیمانده را در منطقه احمدآباد مستوفی مقابل دوربین ببرند.

سريال تلويزيوني «مختارنامه» که ساخت آن از سال ۱۳۸۳ به کارگرداني داوود میرباقری آغاز شد، آخرین ماه‌های فیلمبرداری خود را سپری می‌کند.

اين سريال در بیش از ۴۰ قسمت داستان زندگي و قيام «مختار ابوعبيد ثقفی» ملقب به ابواسحاق را در مقاطع مختلف زندگي وي روايت مي‌كند.

فریبرز عرب‌نیا در این سریال نقش مختار ثقفی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به رضا رویگری، عنایت شفیعی، مهدی فخیم‌زاده، فرهاد اصلانی، فریبا کوثری، نسرین مقانلو و امین زندگانی اشاره کرد.

این مجموعه در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود و  تهيه‌کننده آن محمود فلاح است .
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما