تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۳
۰
کد مطلب : ۶۷۱۷

تمام دفاتر اعزام زائران به عتبات زير پوشش حج و زيارت قرار مي‌گيرند

تمام دفاتر اعزام زائران به عتبات زير پوشش حج و زيارت قرار مي‌گيرند
ساماندهی اعزام زائران به عتبات عالیات و پوشش تمامی این سفرها توسط سازمان حج و زیارت برنامه اصلی این سازمان است.

حسین اکبری معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به مزایای یک‌دست‌شدن و تحت پوشش قرار گرفتن کاروان‌ها، گفت که به زودی نشست رسيدگي و ساماندهي به دفاتر غيرمجاز اعزام زائران به عتبات عاليات بزودي برگزار می‌شود. او بر امنیت و کیفیت مناسب تمام زائراني که از طريق دفاتر مجاز به عتبات عاليات اعزام مي شوند، تاکید دوباره کرد.

 معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت درباره افزايش شمار اعزام زائران از طريق حج و زيارت بیان کرد: «سازمان حج و زيارت با زير پوشش قرار دادن تمام دفاتر غيرمجاز، مجموع اعزام به عتبات عاليات را به پنج هزار نفر در روز افزايش خواهد داد.»

اکبری تعداد اعزام زائران را به عتبات عالیات 3 هزار زائر از طريق دفاتر سازمان حج و زيارت و حدود 2 هزار نفر از طريق دفاتر خارج از پوشش اين سازمان عنوان کرد، که با زيرپوشش در آمدن اين دفاتر در حج و زيارت، تمام زائران ازطريق دفاتر مجاز اين سازمان به عراق اعزام خواهند شد.

معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با بيان اينکه «برخي از هموطنان به صورت انفرادي در دفاتر غيرمجاز ثبت مي کنند»، افزود: «اين دفاتر خارج از پوشش سازمان حج و زيارت به اعزام زائران مبادرت مي ورزند و کساني که از اين طريق به عراق اعزام شوند سازمان هيچ گونه مسئوليتي در قبال بروز حوادث براي آن ها نمي‌پذيرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما