تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۲۷
۰
کد مطلب : ۶۵۱۷

حضور 20 کشور در جشنواره دست‌های کوچک دعا

حضور 20 کشور در جشنواره دست‌های کوچک دعا
جشنواره «دست‌های کوچک دعا» که برای دومین بار به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد، با استقبال دو هزار و ۵۰۰ کودک از سراسر دنیا روبرو شد.

در این جشنواره علاوه بر حضور گسترده و استقبال کودکان میهن اسلامی مان ایران، در روزهای اخیر آثار متنوعی از کشورهای افغانستان، هلند، ترکمنستان، عراق، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه، پاکستان، هندوستان، ترکیه، سوریه، فلسطین، ایتالیا، بلژیک، کانادا، ایتالیا، تاجیکستان، استرالیا و ارمنستان به دبیرخانه جشنواره رسیده است که بازخوانی و انتخاب آنها برای داوری آغاز شده است.

کودکان کشورهای افغانستان با تعداد پنج هزار و آذربایجان با تعداد سه هزار اثر حضور پررنگی در این جشنواره دارند. گروه اول انتخاب این جشنواره از دو هفته پیش کار بازخوانی آثار را آغاز کرده است.

آذرمیدخت آذرهوش (کارشناس و مسئول روابط عمومی شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران)، الهه کسمایی (تهیه کننده گروه کودک شبکه دو سیما)، کمال شفیعی (شاعر و نویسنده کودک – کیهان بچه‌ها)، علی اصغر مقنی (کارشناس ادبیات کودک و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان استان)، فریبا محمدی (شاعر و نویسنده - آموزش و پرورش استان) و امینه اسدی (شاعر - نویسنده و استاد دانشگاه) اعضای هیئت انتخاب در هر دوبخش داخلی و بین المللی هستند.

اختتامیه این جشنواره روز ۱۵ تیرماه (۵ جولای ۲۰۰۹ ) همزمان با ولادت امیرالمؤمنین در تبریز برگزار و نفرات برتر آن تقدیر می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما