تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۰
۰
کد مطلب : ۶۳۳۷
در یک نظرسنجی:

رضایت نسبی مخاطبان از سریال یوسف پیامبر

رضایت نسبی مخاطبان از سریال یوسف پیامبر
به گزارش خیمه، طبق نظرسنجی انجام شده توسط «گروه نظرسنجی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ای روزنامه همشهری» 45 درصد پاسخگویان سریال یوسف پیامبر(ع) را بهترین سریال مذهبی پخش شده از تلویزیون ارزیابی کردند.

هدف از این نظرسنجی دست یافتن به نظر پاسخگویان درباره سریال یوسف پیامبر(ع) بود که نمونه‌ای  1177 نفره از مردم تهران به پرسشنامه پاسخ دادند.  65 درصد از پاسخگویان به طور کامل و 10 درصد چند قسمت از سریال یوسف پیامبر را دیده بودند. 25 درصد نیز اگفتند که اصلا سریال را ندیده‌اند.

 43 درصد از پاسخگویانی که این سریال را دیده‌اند، مهم‌ترین علت تماشای این سریال را جذابیت داستان زندگی حضرت یوسف بیان کردند.  62 درصد از پاسخگویانی که این سریال را ندیده‌اند، مهم‌ترین دلیل خود را نداشتن وقت بیان کردند.

 39 درصد از پاسخگویانی که این سریال را دنبال کرده‌اند به این سریال نمره 10(عالی) دادند. در میان پاسخگویان 49 درصد گفتند که از طریق قرآن درباره زندگی حضرت یوسف آگاهی داشتند.

زندگی واقعی حضرت یوسف: بود، نبود.
 51درصد از پاسخگویانی که از زندگی حضرت یوسف اطلاع داشتند، معتقدند سریال یوسف پیامبر به طور کامل توانسته زندگی واقعی حضرت یوسف را نشان دهد. 31 درصد تا حدی این سریال را در نشان دادن زندگی واقعی حضرت یوسف موفق دانسته‌اند و 18 درصد اعتقاد دارند که این سریال اصلا نتوانسته زندگی واقعی حضرت یوسف را نشان دهد.

 41 درصد از پاسخگویانی که این سریال را در نشان دادن زندگی واقعی حضرت یوسف موفق ندانستند که علت این امر را مطابقت نداشتن این سریال با قرآن بیان کردند.
 45 درصد نیز پاسخگویان سریال یوسف پیامبر را به عنوان بهترین سریال مذهبی پخش‌شده از تلویزیون انتخاب کردند.

 17 درصد نیز طولانی شدن را به عنوان مهم‌ترین ایراد سریال دانستند و  26 درصد از پاسخگویانی که سریال یوسف پیامبر را دیده‌اند، بازی خوب بازیگران را به عنوان نقطه قوت این سریال عنوان کرده‌اند.

بهترین بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع)
 44 درصد از پاسخگویانی که این سریال را دنبال کرده‌اند، کتایون ریاحی را به عنوان بهترین بازیگر این سریال انتخاب کردند. سپس مصطفی زمانی، بازیگر نقش یوسف پیامبر با 42 درصد در رتبه بعدی قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما