تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۷
۰
کد مطلب : ۶۰۹۱

داستان زندگی حضرت معصومه (س) منتشر می‌شود

داستان زندگی حضرت معصومه (س) منتشر می‌شود
مژگان شیخی درباره ضرورت تدوین این کتاب گفت که منابع زيادی درباره زندگی حضرت معصومه(س) وجود ندارد و همين امر شناخت اين بانو و زندگی وی را دچار ابهام می‌كند. داستان «کاش تو را می‌دیدم» چگونگی سفر كريمه اهل بيت(ع) از ساوه و قم برای ديدار امام رضا(ع) را تشریح می‌کند.

به گفته شيخی، اين كتاب برای گروه سنی نوجوان به نگارش درآمده است. در يكصد و بيست صفحه و درباره حوادث تاريخی دوره زندگی حضرت معصومه(س) به چاپ می‌رسد و در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران عرضه می‌شود.

مشكلات حضرت معصومه(س) در همراهی امام كاظم(ع)، زندانی شدن پدر، مشكلات امام هفتم با خلفای وقت، ازدواج امام رضا(ع)، رابطه مناسب حضرت معصومه(س) با امام جواد(ع)، فوت مادرشان، فشارهای مامون برای تحميل وليعهدی به امام رضا(ع) و بازتاب آن در ديگر مناطق رویدادهایی هستند که این کتاب به آن‌ها پرداخته است.

برای نگارش كتاب «كاش تو را می‌ديدم»، از 12 كتاب‌ كه توسط انتشارات آستان حضرت معصومه(س) و انتشارات زائر منتشر شده‌اند، استفاده شده است. ويراستاری و طرح جلد اين كتاب به مرحله نهايی رسيده است و به زودی توسط انتشارات قديانی منتشر می‌شود.

از آثار دیگر اين نويسنده می توان به «365 قصه برای شب‌های سال»، «داستان زندگی حضرت يوسف(ع)» و «خداحافظ درختان سرو» (داستان زندگی حضرت زينب(س)) اشاره كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما