تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۳۸
۱
۰
کد مطلب : ۵۶۹۸

طاهری پوستر جشنواره «عدالت و امید» را طراحی کرد

طاهری پوستر جشنواره «عدالت و امید» را طراحی کرد
به گزارش خيمه، غلامعلی طاهری گفت: «پروانه نماد زیبایی و چشم‌نوازی در اوج بیان تصویری است. از سوی دیگر سبکبالی، شعف، زندگی و طراوت را برای مخاطب تداعی می‌کند. بر این اساس که مخاطبان جشنواره عدالت و امید نیز از جوانان هستند پروانه نماد خوبی برای این جشنواره است.»

وی افزود: «از سوي دیگر چون پروانه دارای زندگی دگردیسی شده‌ای است و بعد از یک زندگی بسته به اوج تکامل می‌رسد، این حیات معنوی و اخلاقی را به سی‌امین سال انقلاب مرتبط کردم زیرا در حال حاضر این حیات فرهنگی و هنری را در حال سپری کردن هستیم.»

مدیر کمیته تجسمی جشنواره عدالت و امید اظهار داشت: «این پروانه دارای الوان‌ رنگی است که در لابه‌لای این نقوش پرچم سبز ولایت که نماد تفکر شیعی ما ایرانیان نمایان است. همچنین این پروانه بر زمینه تیره که نماد پرده خانه کعبه است نشسته که بیانگر اوج عدل خداوندی است.»

نخستین جشنواره عدالت و امید در رشته‌های نمایش، هنرهای تجسمی و سرود و نغمه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12تا 16 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

من این پروانه را به صورت دیگر در لوگوی مؤسسه صوتی رسائل دیده ام . باید از آقای طاهری پرسید آیا ایشان از رسائل الهام گرفته اند یا خیر .