تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۰۹
۳
۰
کد مطلب : ۴۲۰

جلسه کانون مداحان و شعرا مذهبی تهران برگزار شد

جلسه کانون مداحان و شعرا مذهبی تهران برگزار شد
به گزارش خیمه ، حجت الاسلام والمسلمين نيک نژاد، قائم مقام سازمان تبليغات اسلامي استان تهران در جلسه کانون مداحان و شعراي استان تهران با اشاره به جايگاه خطير مداحان، بیانات مقام معظم رهبري در خصوص اهميت مداحي را مدنظر قرار داد و گفت: اعضاء وافرادي که در هيئت رئيسه قرار مي گيرند بايد شرايط خاصي داشته باشند. 

وي توجه بسيار وتوانمندي بالا، وقت کافي براي پي گيري، جديت در کار ،آگاهي واطلاع کامل از کار مداحي را از آن جمله برشمرد.
 
وی در ادامه در خصوص جايگاه قانوني کانون مداحان وشوراي هيئات مذهبي ومستندات آن سخناني ايراد کرد .

سپس حجت الاسلام والمسلمين روحاني نژاد معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي ضمن ابراز خرسندي از تشکيل کانون مداحان و حساسيت اين جايگاه در برنامه ريزي و سياست گزاري در حوزه مداحي، در خصوص تعامل مناسب سازمان و بنياد دعبل افزود: اين که بنياد دعبل نيز يکي از مجموعه هاي زير نظر سازمان است اتفاق مبارکي است که راه را براي سياستگزاري و برنامه ريزي درست در اين حوزه هموار مي کند.

سرپرست سازمان تبليغات اسلامي استان تهران اضافه کرد: طبق دستورالعمل بنياد دعبل نمي تواند ارتباط مستقيم با ادارات سازمان تبليغات و يا کانون هاي مداحي داشته باشد هرگونه ارتباط با هماهنگي معاونت فرهنگي انجام مي شود و بنياد مزبور به عنوان يک تشکل مردم نهاد بوده ودر موارد خاص مثل آموزش مداحي ،حتي نياز به دريافت مجوز فعاليت دارد .

حجت الاسلام والمسلمين روحاني نژاد در ادامه در خصوص ايجاد نشريه ويژه مداحان گفت: قرارداد آن منعقد گرديده وکار با سرعت و جديت درحال پي گيري است . 

وي افزود: ملاقات با مقام معظم رهبري و استفاده از فرمايشات معظم له، ايجاد کانون مداحان کشور، و چاپ آثار مرتبط با مداحي تا پايان سال جاري در دستور کار قرار دارد . 

بنابرگزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي استان تهران، در ادامه این نشست انتخابات هيئت رئيسه انجمن مداحان و شعرای مذهبی استان تهران برگزار شد که به ترتيب آقايان غلامرضا سازگار با اکثريت مطلق آرا به عنوان رئيس وقاسم رضايي با 8 رأي از کل آراء به عنوان نايب رئيس انتخاب گرديدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
بسیارعالیست اماکافی نیست وبایدگسترده تر گردد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
بسیارعالیست اماکافی نیست وبایدگسترده تر گردد.
دکتر عبدالرضا مزینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از سایت شما دیدن کردم آرزوی سلامتی دارم اما باید به عرض برسانم افرادی که از حنجره و تارهای صوتی خود به طور حرفه ای و زیاد استفاده می نمایند در معرض آسیب های تارهای صوتی از جمله کیست و زخم تارهای صوتی می باشند و ضرورت موکد دارد که به طور دوره ای مورد ارزیابی وضعیت تارهی صوتی قرار گیرند تار درصورت آسیب احتمالی مورد درمان قرار گیرند.با توجه به اهمیت موضوع آمادگی اطلاع رسانی بیشتر می باشم09123387497