تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
۰
کد مطلب : ۳۶۳۷۰
ارجونی:

هیئات مذهبی در کمک‌های مومنانه بسیار نقش آفرین بوده‌اند

هیئات مذهبی در کمک‌های مومنانه بسیار نقش آفرین بوده‌اند
ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در حاشیه‌ سفر به استان گیلان از روند اجرای برنامه های بسیج مداحان شهرستان رودبار بازدید به عمل آورد.
وی همچنین در نشست با امام جمعه، روسای ادارات اوقاف و تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه رودبار، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان، گفت: شمع راه مداحان و هیئات مذهبی را حضرت آقا هرساله در دیدار با مداحان مشخص می کند.
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور، نقش مداحان و هیئات مذهبی را در جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی کرد و گفت: جایگاه مراسم، ورودی مراسم، اشعار یک هیئت و مداح می تواند در معرفی ارزش‌های انقلاب نقش داشته باشد.
ارجونی تعامل و همکاری و هماهنگی بین مجموعه هایی که در امر ستایشگران فعالیت دارند را مهم دانست و افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در بحث ساماندهی هیئت های مذهبی و مداحان صورت گرفته است.
وی پرداختن به جنبه حماسی حادثه عاشورا را از طرف مداحان، شاعران و هیئات مذهبی خواستار شد و گفت: جریانات حماسی کربلا  نیز باید به مردم معرفی شود.
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شب های عملیات و دفاع مقدس را برگرفته از حادثه عاشورا دانست و ادامه داد: چنین الگوهایی در قالب شعر و روضه باید به مخاطبین منتقل شود.
ارجونی تربیت نوگلان حسینی و زینبی را یکی از برنامه های شاخص بسیج مداحان عنوان کرد و افزود: ویژه برنامه ای به همین منظور با مشارکت صدا و سیما تهیه شده است.
وی تداوم خدمات مومنانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیئت های مذهبی در کمک های مومنانه بسیار نقش آفرین بوده اند و این زنجیره کمک رسانی نباید قطع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما