تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۷
مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان کرد؛

ساخت ۶۰۰ ستون در صحن حضرت زهرا (س) توسط یکی از خیران استان مرکزی

ساخت ۶۰۰ ستون در صحن حضرت زهرا (س) توسط یکی از خیران استان مرکزی
 حجت الاسلام علی رحیمی گرکانی ظهر یکشنبه در همایش روحانیون و مسئولان امور فرهنگی موکب‌های استان مرکزی اظهار کرد: ۱۲ کمیته در ستاد اربعین وجود دارد که ستاد اسکان و تغذیه از جمله مهمترین این کمیته‌ها به شمار می‌رود و مسئولیت این کمیته‌ها به ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور واگذار شده است.
وی افزود: طلاب و روحانیون در ایام سفر اربعین وظیفه تبلیغ دین را دارند و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی باید به گونه‌ای باشد که ضمن تبلیغ دین، زمینه رضایت همه جانبه زائران نیز فراهم شود.
مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیان کرد: ۶۰۰ ستون در صحن حضرت زهرا (س) وجود دارد که تمام این ستون‌ها توسط یکی از خیران استان مرکزی ساخته شده است.
مظفر صفریان، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی نیز در این جلسه اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات استان مرکزی با رویکرد فرهنگی و معنوی در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در جامعه انجام وظیفه می‌کند.
وی افزود: یک هزار و ۸۰۰ نفر در این استان مسئول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و ۱۶۰ روحانی نیز در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فعال هستند.
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در پایان تصریح کرد: روحانیون و نیروهای فرهنگی ۲ رکن مهم موکب‌ها هستند و مجوز برای فعالیت موکب‌ها بدون روحانی صادر نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما