تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶
۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۶

انتشار فراخوان دومین مهرواره عکاسی محرم در قاب نگاه تو

انتشار فراخوان دومین مهرواره عکاسی محرم در قاب نگاه تو
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: دومین مهرواره عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» با موضوع‌های «محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی، اربعین حسینی»، ویژه رده سنیِ نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌شود. 
وحید کیانی افزود: بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند عکس خود را با محوریت موضوع‌های اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg گرفته و با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس به‌طور کامل) به پیام‌رسان مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir بارگذاری کنند.
وی می‌گوید: آخرین مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و انتخاب و داوری آثار در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ صورت می‌گیرد.
کیانی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۹۱۶۹۰۹۳۳۱۰ تماس حاصل کنند.
بنابر اعلام دبیرخانه دومین مهرواره عکاسی «محرم در قاب نگاه تو»، درهر بخش به ۳ نفر از برگزیدگان، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما