تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۱

اجرای طرح «مهرواره با نور» ویژه بانوان در خوزستان

اجرای طرح «مهرواره با نور» ویژه بانوان در خوزستان
فاطمه مکوندی، مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره اجرای این طرح اظهار کرد: طرح «مهرواره با نور» با محوریت استحکام خانواده به طور سراسری در کشور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: مخاطبان این طرح همسران ائمه جماعات شهرستان‌ها، بانوان طلبه حوزه‌های علمیه و بانوان فعال قرآنی و بسیجی در مساجد و هیئت‌های مذهبی هستند که در حوزه خانواده فعالیت می‌کنند.
مکوندی با بیان اینکه این طرح برای اولین‌بار در کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی این طرح شناسایی بانوان فعال در حوزه خانواده و پایگاه‌های فعال این حوزه در مساجد و هیئت‌های محلات به جهت سازماندهی این بانوان است.
مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا ۳۱ مردادماه است، افزود: علت اجرای این طرح، اهمیت پرداختن به موضوع استحکام خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، ترویج مبحث فرزندآوری، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت علت‌های مشکلاتی که خانواده‌ها در حال حاضر با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، است.
وی در پایان گفت: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما