تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
۰
کد مطلب : ۳۶۳۱۷

جشنواره ادبی سراسری چای محرم فراخوان داد

جشنواره ادبی سراسری چای محرم فراخوان داد
رحمت پوریزدی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب از نخستین جشنواره چای محرم در سال گذشته، امسال نیز دومین دوره این جشنواره با شعار امام حسین(ع) اخلاق و خانواده برگزار می شود.
وی بیان کرد: تبیین پاسداشت ارزش های قیام عاشورا و رشد و شکوفاییی نوقلم ها بویژه نوجوانان و جوانان از اهداف اصلی این جشنواره محسوب می شود.
دبیر تخصصی جشنواره ادبی چای محرم تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش داستان کوتاه، داستانک و نمایشنامه نویسی پذیرای آثار علاقه مندان است.
وی ادامه داد: موضوعاتی مانند روضه های خانگی، عبرت های عاشورا، نذری دادن، فرهنگ عزاداری، هیات، پیاده روی اربعین، وفاداری، پرستاری و امام حسین(ع)، محرم و کرونا، مدرسه و محرم، کتاب و محرم و غیره از جمله اولویت های جشنواره چای محرم هستند.
پوریزدی اظهار داشت: علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از شرایط جشنواره به صفحه اینستاگرامی @mehrta.book  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۵۰۳۶۵۸۱ تماس بگیرند.
 
وی گفت: به نفرات برتر تندیس، لوح تقدیر جشنواره همراه با جایزه نقدی اهدا می شود و آثار منتخب در کتاب جشنواره به چاپ می رسد.
دبیر تخصصی جشنواره ادبی چای محرم افزود: این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور، موسسه فرهنگی و هنری اندیشه نو راور و بیناید نیکوکاری سیدالشهدا(ع) برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما