تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۴
۰
کد مطلب : ۳۶۲۹۴

نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی شهریور برگزار می‌شود

نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی شهریور برگزار می‌شود
 طی آئین ویژه‌ای که با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، محمد عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاندار و مسئولان ارشد استان و رؤسای کمیته‌های استانی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار شد از پوستر این اجلاس رونمایی شد.
در این مراسم آیت‌الله علما گفت: میزبانی از نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی برای استان ما یک افتخار است.پیرغلامان امام حسین علیه‌السلام که در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می‌کنند باید تجلیل شوند. 
امیری مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم گفت: پیرغلامان امام حسین(ع) عمر پربرکت خود را در مکتب قرآن و عترت سپری کرده‌اند و در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان این فرهنگ در چند دهه گذشته فعالیت‌های بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند و امروز ما این افتخار را داشتیم در بیت امام جمعه محترم کرمانشاه رسما از پوستر این اجلاسیه رونمایی کنیم. 
وی افزود: در طراحی این پوستر گنبد یکی از تکایای شهر کرمانشاه که نماد شهر است و بیشتر عنوان نماد عزای امام حسین (علیه‌السلام) و یاران وفادارش شناخته می‌شود لحاظ شده است.
گفتنی است که نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی اوایل شهریورماه امسال به مدت سه روز به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما