تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸
۰
کد مطلب : ۳۶۲۷۹
مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه:

گریه برای امام حسین(ع) انسان‌ساز است

گریه برای امام حسین(ع) انسان‌ساز است
 حجت الاسلام «علیرضا وافی»  در مراسم عزاداری هفتمین شب شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان که در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه هایی که دست انسان را می گیرد فطرت و‌ وجدان بیدار است نباید بگذاریم فراز و‌ نشیب روزگار صدای وجدان ما را خاموش کند.
 
مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در ادامه علم آموزی و تجربه را از راه های دیگر برای رشد انسان دانست و افزود: محاسبه و‌ موازنه نیز راه های رشد انسان است و‌ کسانی که از قوه عقل بهره می برند برنده هستند.
 
وی با اشاره به ضرورت استفاده از تجربه های تاریخی برای رشد انسان، تصریح کرد: بازخوانی حماسه عاشورا برای استواری قلب، باز شدن چشم به حقایق و زمینه پند و موعظه است.
 
حجت الاسلام وافی ادامه داد: روضه و هیئتی که چشم ما را به حقایق روشن نکند کم گذاشته ایم چون وقتی بر مجلس امام حسین(ع) وارد می شوید برای این است که حال و روز ما فرق کند و حقیقت ها برای ما آشکار شود.
 
مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه اصل روضه امام حسین(ع) بر اشک بر مصایب حضرت است، گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب هیأت ها کانون جهاد تبیین است و باید محل روشنگری و پاسخ متقن و صحیح به سؤالات روز جامعه به ویژه نسل جوان باشند.
 
وی متذکر شد: دشمنان سرمایه گذاری می کنند تا با ایجاد شبهات گوناگون مردم به ویژه نسل جوان را از مکتب حسینی جدا کنند.
 
حجت الاسلام وافی در ادامه بیان کرد: گریه بر مصایب امام حسین(ع) همراهی با اولیای الهی و انسان ساز است و دل ها را زیر و رو می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما