تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲
۰
کد مطلب : ۳۶۱۳۴

غوغای استعدادهای حسینی در شبکه سه

غوغای استعدادهای حسینی در شبکه سه
 «حسینیه معلی» عنوان برنامه‌ تلویزیونی است که این شب‌ها پس از خبر ساعت 22 پخش می‌شود و حضورِ مداحان مشهوری همچون سیدمجید بنی‌فاطمه، حاج سعید حدادیان، حاج مهدی رسولی و محمد صمیمی غوغایی را در فضایِ مجازی به پا کرده است.
مخصوصاً شبِ حضرت رقیه(س) که بعد از اجرای تعزیه نوجوانان، اشاره سعید حدادیان به کودکان، داغِ حامد سلطانی (مجری برنامه) را بابتِ تصادفِ اخیر و از دست دادن همسر و فرزندش، تازه کرد.
این ویدئو در فضایِ‌مجازی با بازتاب‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و مخاطبین این برنامه همراه شد.
حضورِ نوجوانان در این برنامه و مداحی‌شان مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به ستایشگری اهل‌بیت عصمت و طهارت قرار گرفته، تا جایی‌که بسیاری این درخواست را از صاحبانِ این برنامه داشته‌اند همچون «عصرجدید» که استعدادهای بسیاری را در معرضِ نگاه، قرار داد با توسعه این برنامه و فراهم کردن شرایطی برای گسترش استعدادهای «حسینیه معلی»، شاهدِ افزایش این استعدادها و پیشرفت‌شان باشیم.
غوغای استعدادهای حسینی در پنج قسمتِ پخش شده، رکورد در فضایِ تلوبیون را هم جا به جا کرد. چرا که قسمت‌های پخش شده در پلتفرمِ صدا و سیما نشان می‌دهد 700هزار بازدید را گذرانده و خود رکوردی در میانِ برنامه‌های مذهبی به حساب می‌آید.
به نظر می‌رسد شبکه سه با تماشایِ بازتاب‌های «عصر جدید» و چند برنامه دیگر، به فکرِ برنامه‌ای افتاد که مدت‌ها جایش در تلویزیون خالی بود. البته که مسابقه‌ای تحت عنوان استعدادیابی مداحی «نغمه عشاق» روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفت اما چندان موفق نبود و نتوانست مخاطبینِ پروپاقرصی را جذب کند.
یکی از نقاطِ قوتِ «حسینیه معلی» استفاده از داورانی است که هرکدام از ویژگی‌هایی برخوردارند که می‌تواند هم استعدادها را خوب شناسایی و به هم به تقویت و توسعه آنها کمک کند. سعید حدادیان شاید بیش از داورانِ دیگر در عرصه استعدادیابی فعال بوده و بسیاری از مداحان را او معرفی کرده است. نمونه بارز‌ِ آن، سیدمجید بنی‌فاطمه که بارها در گفت‌وگوهایش از مأنوس شدن با سعید حدادیان و تأثیر بسزای او در پیشرفت خود صحبت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما