تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸
۰
کد مطلب : ۳۶۱۲۵

ظرفیت فضای مجازی در اختیار جهاد تبیین قرار گیرد

ظرفیت فضای مجازی در اختیار جهاد تبیین قرار گیرد
حجت الاسلام محمد قمی در جمع استادان گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه افزود: جهاد تبیین باید به یک پدیده و فعل اجتماعی گسترده در جامعه تبدیل و توسط همه افراد اجرا شود.
وی با بیان اینکه تبیین به معنای فرق‌گذاری و فاصله‌گذاری است و باید در جهاد تبیین همه مشکلات و کاستی‌ها را بازگو کرد و خوبی‌ها را توسعه داد، به رفتار‌های نادرست در برخی حوزه‌های مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که کاستی‌ها و مشکلات پیش‌آمده از ناحیه ناکارآمدی برخی افراد بیان نشود، جهاد تبیین به معنای واقعی صورت نگرفته است.
قمی اضافه کرد: هم‌اکنون آتش سنگین تبلیغی دشمن به طور مداوم به سوی بخش‌های مختلف کشور نشانه رفته است که در این میان لازم است خوبی‌ها و رفتار حسنه مردم و همچنین عملکرد مناسب دولت بیش از پیش بیان و ترویج شود.
وی بی‌تفاوتی و کم‌توجهی نسبت به خوبی‌های موجود در جامعه را قابل قبول ندانست و گفت: باید در کنار توجه به برخی عملکرد‌ها و وضعیت اقتصادی کشور از پیروزی‌ها و افتخارات به دست آمده در ابعاد مختلف نیز ابراز خوشحالی کرد.
به گفته وی، حرکت سیدالشهدا نیز یک جهاد تبیین است و باید در هر زمان برای جهاد تبیین، خوراک تهیه کرد تا بتوان ظرفیت مردمی را نیز در این عرصه به میدان آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما