تاریخ انتشار
شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
۰
کد مطلب : ۳۵۹۴۲

برگزاری 200 نشست تبیینی برنامه‌های محرم در خوزستان

برگزاری 200 نشست تبیینی برنامه‌های محرم در خوزستان
حجت‌الاسلام فرد آقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی همچون سال‌های گذشته با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی که در اختیار دارد نسبت به برگزاری فعالیت‌ها و مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان؛ حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد و در محرم 1401 نیز بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، برنامه های مفصلی را تدارک دیده است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: در همین راستا یک عملیات بسیار بزرگ طراحی شده است که در این عملیات بالغ بر 200 نشست تبیینی و تمهیدی تا قبل از آغاز محرم با حلقه‌های میانی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: پس از طی دو سال پر چالش در برگزاری مراسمات عزاداری محرم به دلیل شیوع بیماری کرونا، در محرم 1401نیز علی‌رغم اینکه تأکید شده است هیئات مذهبی، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، مجالس و برنامه‌های عزاداری برگزار می‌شوند.
فرد آقایی خاطرنشان کرد: سلسله جلسات مختلفی با تشکل‌های میان تخصصی و ظرفیت‌های تبلیغی و هیئتی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی طراحی و برنامه ریزی شده است که در فاصله باقیمانده تا آغاز محرم در سراسر استان برگزار خواهد شد که جزئیات این جلسات متعاقبا اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما