تاریخ انتشار
شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸
۰
کد مطلب : ۳۵۹۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد:

جهاد امیدآفرینی، محتوای اصلی محرم ۱۴۰۱

جهاد امیدآفرینی، محتوای اصلی محرم ۱۴۰۱
حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار»  در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم ۱۴۰۱، اظهار کرد: ما معتقد هستیم که اگر دوستداران اهل بیت (ع) به‌صورت یک‌صدا در کنار هم باشند، طبیعتا گام گذارنده در مسیر ظهور هستیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: خوشبختانه در ایام سوگواری امام حسین (ع) جمع خوبی همدلانه و همراهانه در کنار هم در ماه‌ها پیش در کنار هم نشستیم و گفتوگو در حوزه تبلیغی، مداحی، ستایشگری، برنامه‌های محرم، بهداشت و سلامت و فضای مجازی و رسانه صورت گرفت.
 
حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه امسال باتوجه به فرمان ولی امر مسلمین بحث جهاد تبیین تاکید شده، گفت: موضوعی که در محرم مطرح است، خط محتوایی اصلی به‌عنوان جهاد امیدآفرینی با رعایت همه شئونات است و همه همین مسیر را طی خواهند کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه هر هیات میتواند در راستای آنچه که وظیفه خود میداند یک شعاری را داشته باشد، گفت: تمدن اسلامی محقق نخواهد شد مگر با تقویت اراده مردمی، تا مردم نقشی در شعار نداشته باشند طبیعتا کنش‌ها و قیام‌ها‌اتفاق نخواهد افتاد، از این رو شعاری با توجه به خط محتوایی محرم با شعاری مشخص شد که اعلام خواهد شد.
 
حجت الاسلام شریف تبار در پایان گفت: در عصری که کوران بسیاری از مشکلات و بحران‌های بشری است شخصیتی که گره‌گشا و حرکت آفرین است وجود مقدس سیدالشهدا (ع) است ک  نجات اهل عالم با حسین (ع) است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما