تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳
۰
کد مطلب : ۳۵۸۶۵
مسئول موکب شهدای مدافع حرم:

از برپایی میز طب اسلامی تا مشاوره خانواده در موکب شهدای مدافع حرم

از برپایی میز طب اسلامی تا مشاوره خانواده در موکب شهدای مدافع حرم
در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر غرفه ویژه بازی و سرگرمی کودکان و شرکت کنندگان در جشن غدیر که دارای فرزند کوچک هستند با همکاری گروه جهادی شهدای مدافع حرم برپا شده است.
الهه اسدی مسؤول موکب شهدای مدافع حرم، درباره فعالیت این غرفه گفت: قبل از شروع مراسم که قرار بود رأس ساعت ۱۸ برگزار شود به دلیل حضور کودکان مشتاق و علاقمند برای شرکت در این غرفه فعالیت خود را زودتر موعد آغاز کردیم.
وی افزود: کودکان به دلیل علاقه فراوانی که به نقاشی دارند با وجود اینکه موضوع نقاشی آزاد بود اما نقاشی‌های مرتبط با غدیر را به تصویر کشیدند. از جمله وسایل بازی در این غرفه به کودکان ارائه می‌شود.
مسؤول موکب شهدای مدافع حرم درخصوص برنامه‌های بزرگسالان گفت: موکب شهدای مدافع حرم به منظور راهنمایی خانواده‌ها و همچنین توجه آنان به سلامت جسمی خود و اعضای خانواده به برپایی میز مشاوره خانواده و برپایی میز طب اسلامی اقدام کرده است که الحمد الله با استقبال خوب شرکت کنندگان در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر مواجه شدیم.
اسدی خاطرنشان کرد: توزیع شربت و شیرینی و شکلات از دیگر برنامه‌هایی است که توسط گروه جهادی موکب شهدای مدافع حرم صورت می‌پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما