تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۳۱
۰
کد مطلب : ۳۵۸۳

برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند

برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند
به گزارش خيمه، نمايش‌های «ما چهار نفر بوديم» از خرمشهر، «به آسمان نگاه کن» از مشهد، «ماه در قاب» و «راز» از تهران را به عنوان نمایش های برگزیده ششمین جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند.
همچنين مرکز هنرهای نمایشی راديو با تقدير از دو نمايشنامه «سه روز ابدی» نوشته محمد ابراهيميان و «راز» داريوش ربيعی هر دو از تهران، نمايشنامه‌های «ضامن» نوشته فرهاد محمدی و «ما چهار نفر بوديم» نوشته مرتضی شاه کرم را خريداری کرد.

در ششمين جشنواره تئاتر رضوی، مريم آل احمدی، بازيگر نمايش «سوی بازگشت» از لردگان به عنوان بهترين بازيگر زن و احمد مسافری، بازيگر نمايش «ما چهار نفر بوديم» از خرمشهر و امير کربلايی‌زاده بازيگر نمايش «ماه در قاب» از تهران به عنوان بهترين بازيگر مرد انتخاب شدند و تنديس جشنواره را دريافت کردند.

هيات داوران جشنواره، متشکل از علی نصيريان، تاجبخش فنائيان و محمود عزیزی همچنین از رهام مخدومی، کارگردان نمایش "سه روز ابدی"، یوسف صادقی، بازیگر نمایش "نقل طلایی"، مهتاب نوایی، بازیگر نمایش "بساط عاشقی"، حسن سرچاهی، بازیگر نمایش "رستگاری در شب دور" و محسن میرزاعلی، بازیگر نمایش" نقل طلایی" تقدیر ویژه به عمل آورد.
در بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره، محمد ابراهیمیان، نویسنده نمایش "سه روز ابدی" از لردگان و در بخش کارگردانی، زری طالبی، کارگردان نمایش "راز" مقام اول جشنواره را از آن خود کردند.

در اختتاميه ششمين جشنواره تئاتر رضوی، فراخوان دور هفتم اعلام و محمد خزاعی به عنوان دبير آن انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما