تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵
۰
کد مطلب : ۳۵۷۸۴

کنشگری زنان در شکل گیری «جامعه اسلامی» نقش موثری داشته است

کنشگری زنان در شکل گیری «جامعه اسلامی» نقش موثری داشته است
حجت الاسلام حامد تقدیری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و در این مسیر، کودکان و نوجوانانی هستند که به عنوان حماسه ساز می توانند در مسیر گام دوم نقش آفرینی کنند.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید در راستای تبیین دستاوردها تلاش کند و در این مسیر تلاش خود را جهت تحقق دستاوردهای انقلاب به وسیله گفتمان تا حدی انجام داده است.
تقدیری خاطر نشان کرد: هیئت یکی از مکان هایی است که به عنوان مدرسه و مکتب می تواند عمل کند و زمینه ساز آشنایی با معارف حسینی باشد.
مسئول واحد کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا حسینیه کودک و نوجوان دایر شود و امروز جمعی از دغدغه مندان و فعالینی حاضر شده اند تا در کنار هم برای اجرایی شدن این طرح وارد میدان شوند.
وی اضافه کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فعالیت اجتماعی بانوان در خارج از منزل نباید دچار افراط و تفریط شود و این بدین معنا است که بانوان می توانند فعالیت های اجتماعی خارج از منزل داشته باشند چرا که بدون حضور بانوان در اجتماع بسیاری از کارها ابتر باقی می ماند.
تقدیری تاکید کرد: جامعه اسلامی بدون کنشگری و فعالیت های اسلامی بانوان شکل نمی گرفت.
وی مطرح کرد: طرح دختران حاج قاسم و پسران حاج قاسم از جمله طرح هایی بود که توسط سازمان تبلیغات به منظور هویت بخشی دختران و پسران تاکنون اجرایی شده است.
رئیس سازمان علوم و معارف صدرا همچنین اعلام کرد: در حال حاضر 200 مدرسه صدرا در کشور داریم که بعد از آموزش و پرورش بزرگترین شبکه مدارس دولتی است و 14 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما