تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵
۰
کد مطلب : ۳۵۵۰۲

۱۲۰۰ هیئت مذهبی و ۳۰۰۰ روحانی در اردبیل فعالیت می‌کنند

۱۲۰۰ هیئت مذهبی و ۳۰۰۰ روحانی در اردبیل فعالیت می‌کنند
به گزارش آرمان هیأت، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده ظهر امروز در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در 2 سال گذشته مداحان و مراکز فرهنگی استان 749 گروه و کانال با هدف تبلیغ دینی در فضای مجازی ایجاد کردند.
وی بیان کرد: انجام فعالیت‌ها به صورت مستمر در گروه‌ها و کانال‌ها آغاز شده و 350 هزار و 500 مخاطب در این مجموعه‌ها عضو هستند که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.
جعفرزاده تصریح کرد: یک هزار و 200 هیئت مذهبی و یک هزار و 500 مداح و 3 هزار روحانی در استان مشغول فعالیت هستند و هدمت به مردم را در دستور کار قرار داده‌اند.
وی بیان کرد: آغاز هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی ذینی نخستین گام برای تبلیغ مطلوب و آگاهی بخشی مبلغان از دین و ابعاد نورانی آن است کع در روایات بسیاری به آن اشاره و دین‌شناسی به عنوان مقدمه دین‌آموزی معرفی شده است.
جعفرزاده تصریح کرد: سعه صدر و خدمت جعادی ویژگی بارز مبلغ موفق است و مبلغ در حقیقت باید بااخلاص و شجاع باشد و با بردباری و شکیبایی و خدمت جهادی وظیفه تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهد.
وی عنوان کرد: استفاده از ابزار هنر عامل مهم و موثر در تبلیغ دینی است و در این زمینه مقام معظم رهبری استفاده از هنر را برای انتقال پیام دین، انقلاب و نظامی اسلامی امری حتمی و ضروری عنوان کرده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: امری لازم و ضروری است تا روحانیون با نسل جوان ارتباط مستمر و مداوم داشته باشند و در این زمینه با توجه به نسل جوان و آشنایی با نیازمندی‌های روخی و روانی در اولویت کاری روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی قرار گیرند.
جعفرزاده افزود: فراهم سازی فضای معنویت اندیشی و بیان آموز‌های زنده و پویا احتیاجات روحی و توانمندی‌های جسمی را برطرف خواهد کرد.
انتهای پیام/ 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما