تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴
۰
کد مطلب : ۳۵۳۸۳
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

ابراز انزجار اساتید سطوح عالی حوزه علمیه نسبت به توهین به مقدسات

ابراز انزجار اساتید سطوح عالی حوزه علمیه نسبت به توهین به مقدسات
به گزارش آرمان هیأت، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نسبت به ساخت فیلم ضددینی و ضدملی «عنکبوت مقدس» ابراز انزجار کرد و خواستار محاکمه عاملان اصلی این اقدام موهن و نیز جلوگیری از تکرار آن شد.
در بخشی بیانیه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این فیلم به عنوان بدترین فیلم از دیدگاه مخاطبین جشنواره کن معرفی شد، آمده است: «این عنایت الهی بود که با مورد توجه قرار دادن فیلمی که لقب بدترین فیلم از دیدگاه مخاطبین در همان جشنواره سیاسی و ضددینی را به خود اختصاص داده بود؛ این بار حق را برای طرفداران ایران هم آشکار کرد که این طایفه تا استعمار همه ملت‌ها، از همه ابزارهای دنیای مدرن استفاده خواهند کرد.»
متن کامل بیانیه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم بدین شرح است:
«إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِینًا» سوره احزاب آیه ۵۷
توهین به ساحت قدسی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌آلاف تحیه والثنا) قلب شیعیان بلکه مسلمانان دلداده اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را جریحه‌دار کرد و نیز بار دیگر نقاب از چهره کسانی که خود را ایرانی می‌نامند و از ایران دم می‌زنند، کنار کشید.
امام رئوفی که اختصاص به شیعیان نداشته و برای همه آزادگان جهان از هر قوم و ملتی، پناهگاه و مایه آرامش است.
فیلم «عنکبوت مقدس» ثمره «عنکبوت» نامشروعی است که سال‌ها هجمه به بنیان‌های فکری اسلامی و بلکه ایرانی وارد کرد و امروز نشان داد که برای او اسلام و ایران هیچ تفاوتی ندارد.
استعمار فرانو با تمرکز بر نسل جوان و با ابزار چهره‌های مشهور، کشورها را این بار با دست خود، به استعمار می‌کشند.
و این عنایت الهی بود که با مورد توجه قرار دادن فیلمی که لقبِ «بدترین فیلم از دیدگاه مخاطبین» در همان جشنواره سیاسی و ضددینی را به خود اختصاص داده بود؛ این بار حق را برای طرفداران ایران هم آشکار کرد که این طایفه تا استعمار همه ملت‌ها، از همه ابزارهای دنیای مدرن استفاده خواهند کرد.
این بار ندای اینکه «اسلام و نظام اسلامی به ایران، عزت و آبرو بخشید، ایران و ایرانی را به رخ دنیا کشید» نه از زبان امام عزیز ما، بلکه از دهان کسانی بیرون می‌آید که سال‌ها به نظام استکبار خوش‌خدمتی کردند.
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار از ساخت این فیلم ضددینی و ضدملی، خواستار محاکمه عاملان اصلی این اقدام موهن و نیز جلوگیری از تکرار آن می‌باشد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما