تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰
۰
کد مطلب : ۳۵۱۶۱

گردهمایی ۳ روزه ۱۰۰۰ مدیر هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس

گردهمایی ۳ روزه ۱۰۰۰ مدیر هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
به گزارش آرمان هیأت، علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام درمورد برگزاری بیست و ششمین همایش سالیانه و سراسری ۱۰۰۰ هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهد اظهارداشت: این همایش از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد که در آن طی سخنرانی‌ها و کارگروه‌های متعدد علاوه بر پرداختن به مسائل  همه ساله همچون سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام و مباحث اخلاقی که اخلاق مداری در هیأت باید چگونه باشد، موضوعات ویژه‌ای از قبیل جهاد تبیین، جمعیت، هیأت جامع و اربعین حسینی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: این هزار مدیر هیأت شامل ۳۵۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام، ۳۵۰ مدیر هیأت جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت بانوان رزمندگان اسلام را شامل می‌شوند.
چه افرادی در این همایش سه روزه سخنرانی خواهند کرد؟
مداحی ادامه داد: آیت‌الله علم‌الهدی درباره اخلاق در هیأت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان درباره شاخص‌های هیأت جامع، حجت‌الاسلام قمی و حجت‌الاسلام نظافت درباره جهاد تبیین در هیأت‌ها، دکتر بانکی‌پور درباره جمعیت، سردار نجات درباره سیاست‌ها و برنامه‌های سال جاری هیأت رزمندگان در این همایش سخنرانی خواهند کرد. حاج صادق آهنگران، حاج احمد واعظی و حاج مهدی سروری از مداحان ارزشمند کشور هم در این مراسم مدیحه سرایی خواهند داشت.
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: درباره همین موضوعات مطرح شده توسط سخنرانان، کارگروه‌های تخصصی در بعدازظهر این همایش تشکیل خواهد شد و برای بانوان  علاوه بر موضوعات فوق، کارگروه عفاف و حجاب و برای هیأت‌های جوانان گارگروه جهادی هم برپا می‌شود. 
برپایی یک مجلس معنوی در حرم امام رضا(ع)
وی در پایان خاطرنشان کرد: در شب نخست این همایش روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه بعداز نماز مغرب وعشاء در رواق دارالهدایه حرم امام رضا(ع) مراسم معنوی با حضور هیأتی‌ها برپا می‌شود که مدیحه‌سرایی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های آن است.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما