تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴
۰
کد مطلب : ۳۵۰۹۲

انتصاب دبیر شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی هرمزگان

انتصاب دبیر  شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی هرمزگان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، محمود ارجمند کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: طی جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانسی، با حضور حجت‌الاسلام باباخانی مدیر کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، رؤسای کانون مداحان، بسیج مداحان و شورای هیئات مذهبی استان و برخی از مسئولان هیئات برگزیده، شورای هماهنگی شبکه هیات و تشکلهای دینی استان تشکیل و داوود میرنژاد به‌عنوان دبیر این شورا منصوب و معارفه شد.
وی ضمن بیان اهداف شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکلهای دینی استان هرمزگان، تقویت انسجام درونی و هماهنگی بین هیئات مذهبی، هم افزایی شبکه‌های هیئات استان برای جریان سازی در راستای اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی را از مهمترین هدف تشکیل این شورا عنوان کرد.
کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی هرمزگان، تشکیل این شورا را حلقه مفقوده تمامی شبکه های مرتبط با مراسم مذهبی نذکر و تصریح کرد: امسال در آستانه محرم الحرام ۱۴۴۳ه.ق شورای کشوری آن در تهران شکل گرفت و به تبع آن در استان هرمزگان تشکیل شد.
ارجمند گفت: تمامی هیئات مذهبی، محرم امسال با قوت و همت بیشتر از قبل و شور و شعور حداکثری و درعین حال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خیمه های اباعبدالله را برپا کنند و به هجمه های همیشگی دشمنان اسلام توجه نکنند. چون شفا و سلامت واقعی در همین عزاداری هاست و این بلاها بدلیل بی توجهی و ناشکری بوده است که دامنگیر آن شده ایم که راه رهایی از این بیماری ها نیز توسل همراه با توبه در مناسبتهای مذهبی خصوصا محرم الحرام است.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما